Ярмолинецька селищна рада
Хмельницька область Хмельницький район

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації

Дата: 02.01.2025 10:33
Кількість переглядів: 42

Фото без опису

 

 

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації (СЕО)

 

Дата:   «02»  січня 2025р. 

  1.         Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту Детального плану території : Нове будівництво автомагазину по вул. Хмельницька  в селищі Ярмолинці, Хмельницького району, Хмельницької області .

Земельна ділянка загальною площею 0,030га  (кадастровий номер 6825888400:03:031:0016)  цільове призначення земельної ділянки для будівництва і обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ-03.07). У Заяві про визначення обсягу СЕО міститься інформація про замовника СЕО, вид та основні цілі документа державного планування.

  1. Орган, що приймає рішення про затвердження документа державного планування:

Ярмолинецька селищна рада Код ЄДРПОУ: 05399248

  1. Передбачувана процедура громадського обговорення:

– строк громадського обговорення Заяви про визначення обсягу СЕО становить 10 днів

   ( з 04.01.2025р. по 13.01.2025 р.)

– згідно зі ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі (в тому числі в електронному вигляді)     зауваження   та   пропозиції   до  Заяви   про визначення обсягу СЕО;

– ознайомитися з заявою про визначення обсягу СЕО можна на офіційному веб-сайті Ярмолинецької селищної ради в розділі «Оголошення» E-Mail адреса: info@yarmolynetska- gromada.gov.ua

– зауваження і пропозиції подаються до Ярмолинецької селищної ради в термін до 17.01.2025 р

– місце знаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення,  що стосується  документа   державного  планування -  Ярмолинецька селищна рада

  1. Необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного    планування – відсутня.
 

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ

СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Замовник Ярмолинецька селищна рада Код ЄДРПОУ: 05399248

Адреса: Хмельницька обл, Хмельницький р-н, селище Ярмолинці, площа 600-річчя Ярмолинець,1 інд: 32100 , E-Mail адреса: info@yarmolynetska- gromada.gov.ua

Контактні телефони: 03853-21370

  1. Назва документа державного планування: Детальний план території “Нове будівництво автомагазину по вул. Хмельницька селище Ярмолинці, Хмельницького району, Хмельницької області“.

 Земельна ділянка загальною площею 0,0300 га  (кадастровий номер 6825888400:03:031:0016) цільове призначення земельної ділянки для будівництва і обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ-03.07)

 

  1. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території для розміщення нового будівництва автомагазину є видом містобудівної документації на місцевому рівні.

Детальний план території розробляється відповідно до рішення Ярмолинецької селищної ради №11 від 13 вересня 2024 року.

        Цілі ДПТ: деталізація планувальної структури території, просторової композиції, параметрів забудови; уточнення всіх обмежень у використанні земель згідно із законодавством, державними будівельними нормами, санітарно-гігієнічними нормами, спеціальною документацією; визначення містобудівних умов та обмежень; визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо: попереднього проведення інженерної підготовки та інженерного забезпечення території; створення транспортної інфраструктури, організації транспортного і пішохідного руху, розміщення місць паркування транспортних засобів; охорони та поліпшення стану навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної безпеки; комплексного благоустрою та озеленення;

      При розробленні детального плану враховуються положення:

Земельного, Водного та Лісового кодексів України;   Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; – Закону України «Про управління відходами»; – Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; – Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»; Закону України «Про природно-заповідний фонд України»; Закону України

«Про екологічну мережу України»; –Закону України «Про охорону земель»; – Закону України «Про рослинний світ»; –Закону України «Про тваринний світ»; – Закону України

«Про стратегічну екологічну оцінку»; – ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»; – ДБН Б.2.2-5:2011«Благоустрій територій»; – ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; ДСП – 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»; -ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І Проектування. Частина ІІ Будівництво»

 
  1. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

  Види планової діяльності та об’єкти, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, визначені частиною 2 статті 3 Закону України

«Про оцінку впливу на довкілля».

З вказаного переліку видів планованої діяльності та об’єктів у заходах, передбачених проектом детального плану, відсутні такі, що підлягають проведенню оцінки впливу на довкілля .

       Територія ДПТ розташована на окраїні селища, у північно-східній частині. На суміжних з проєктованою земельною ділянкою розміщені території сільськогосподарського призначення та житлово- громадської забудови . Дана земельна ділянка межує з автошляхом національного значення Н-03 (Житомир — Чернівці) . Таке місце розташування ділянки є сприятливим для розміщення об’єктів придорожнього сервісу.

      Поруч з територією проєктування проходить лінія електропостачання потужністю 10 кВ. та лінії електрозв’язку. Проєктування проводиться на одній земельній ділянці площею 0,03 га, Містобудівною документацією передбачається нове будівництво автомагазину ( продаж автозапчастин) орієнтовною площею забудови до 60.кв.м.

В зв’язку з відсутністю доступу до мереж водопостачання і каналізації , проектом не передбачається влаштування систем водопроводу і каналізації. Персонал магазину забезпечується бутильовоною питною водою та рукомийником

Для вирішення санітарно-гігієнічних потреб персоналу та покупців на території встановлюється вулична мобільна туалетна кабіна з накопичувальним баком 210 л.

 

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

          Аналітичне дослідження основних соціально-економічних і демографічних тенденцій у ретроспективі останніх років та, відповідно, моделювання соціально-економічного

ландшафту (взаємонакладання стійких у часі чинників впливу) дали можливість сформувати наступні альтернативи: Альтернатива 1 «Базовий сценарій» –

затвердження проєкту детального плану території дозволить забезпечити раціональне використання території в даному населеному пункті.

         Альтернатива 2. «Нульовий сценарій» – незатвердження проєкту. У разі незатвердження документа державного планування та відмови від реалізації будівництва,   сприятиме нестабільному економічного розвитку населеного пункту.

 

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

        Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

      Для проведення стратегічної екологічної оцінки здійснюється: збір та аналіз інформації про поточний стан компонентів навколишнього природного середовища; проведення аналізу слабких та сильних сторін проєкту (SWOT-аналізу); розгляд та оцінка альтернатив; проведення консультацій з громадськістю; визначення можливих чинників змін антропогенного та природного характеру; проведення оцінки впливу проєкту містобудівної документації на складові довкілля та на стан здоров’я і добробут

 

населення. При цьому використовуються наступні методи: метод цільового аналізу – дозволить встановити відповідність рішень проєкту містобудівної документації екологічним цілям, визначеним містобудівною документацією та забезпечення безпечного для здоров'я населення середовища існування; аналіз на відповідність містобудівної документації вимогам ДБН, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища; врахування зауважень та пропозицій до проєкту містобудівної документації

 

  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

   Під час здійснення СЕО передбачається розглянути заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, визначені законодавством. Так,  Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає

загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища. Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та

організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог. В цілому, розроблений відповідно до державних містобудівних норм, санітарних норм і правил, проект детального плану території не матиме негативних наслідків. Перелік проєктних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативного впливу наслідків від виконання проектних рішень детального плану території, комплекс яких включає:

–заходи щодо охорони рослинного покриву;

  • заходи щодо охорони атмосферного повітря;
  • заходи щодо охорони поверхневих та підземних вод;
  • заходи щодо охорони ґрунтів та геологічного середовища;
  • заходи щодо пожежної безпеки; – дотримання рішень проекту детального плану території щодо раціонального використання території;
  • дотримання параметрів планувальних обмежень, визначених санітарними нормами та екологічним законодавством для забезпечення діяльності існуючих та проектних будівель та споруд;
  • влаштування необхідних огороджень будівельних майданчиків (охоронних, захисних або сигнальних);
  • забезпечення акустичного режиму шляхом застосування будівельно-акустичних засобів захисту від шуму; – контроль за точним дотриманням технології провадження робіт;
  • інженерна підготовка при освоєнні територій, що зазнають впливу несприятливих природних процесів; – впровадження спостережень за станом та прогнозуванням розвитку небезпечних геологічних процесів на території проектування (зсувні явища, просідання, карстоутворення тощо); – забезпечення благоустрою території;

–моніторинг діяльності проектованих об’єктів.

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну Оцінку

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

  1. зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;
  2. характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
 
  1. екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  2. заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
  3. заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;
  4. опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);
  5. резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-6 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

 

  1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Ярмолинецька селищна рада

Адреса: Хмельницька обл, Хмельницький р-н, селище Ярмолинці, площа 600-річчя Ярмолинець, 1, інд: 32100 , E-Mail адреса: info@yarmolynetska-gromada.gov.ua Контактні телефони: 03853-21370

Контактна особа: Начальник відділу комунальної власності, містобудування та архітектури, житлово- комунального господарства та благоустрою Ярмолинецької селищної ради Чепрак Юрій Вікторович.

Зауваження   та пропозиції до заяви    про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються протягом  15 днів з дня її оприлюднення.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних