Ярмолинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Склад комісії та Положення про комісію з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Ярмолинецької селищної ради

                                                                                         ДОДАТОК 1

                                                                         до рішення виконавчого комітету

                                                                         Ярмолинецької селищної ради

                                                                         від     05.03.2021  №    24         

 

СКЛАД

комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету

 Ярмолинецької селищної ради

 

1

Шутяк Андрій Васильович

селищний голова, голова комісії

2

Березовський Іван Іванович

заступник селищного голови, заступник голови комісії

3

Курятнік Олександр Григорович

головний спеціаліст служби у справах дітей селищної ради, секретар комісії

Члени комісії

4

Безушко Володимир Іванович

директор Ярмолинецької районної філії Хмельницького обласного центру зайнятості (за згодою) .

5

Безкупська Антоніна Деонисівна

заступник начальника, начальник відділу з питань обслуговування громадян, призначення та виплати державної соціальної допомоги, соціальної підтримки пільгової категорії громадян та осіб з інвалідністю, управління соціального захисту населення Хмкльницької районної державної адміністрації (за згодою)

6

Гаврилюк Руслана Валеріївна

 начальник відділу освіти селищної ради

7

Вересюк  Аліна Вікторівна  

інспектор сектору ювенальної превенції відділу превенції Хмельницького районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області (за згодою)

8

Ковалик Наталія  Василівна

начальник відділу соціальних служб комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Ярмолинецької селищної ради

9

Краснодемська Наталія Олександрівна

тимчасово виконуюча обов’язки директора  комунальної установи « Центр надання соціальних послуг» Ярмолинецької селищної ради

10

Костюк Наталія Валеріївна

заступник начальника відділу «Ярмолинецького бюро правової допомоги» Хмельницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (за згодою).

11

Лісовський Олександр Михайлович

начальник служби у справах дітей селищної ради

12

Соломон Альона Володимирівна

директор КНП «Ярмолинецька багатопрофільна лікарня» Ярмолинецької селищної ради

13

Цісар Олександр Анатолійович

начальник відділу юридичного забезпечення апарату та виконавчих органів селищної ради

14

Щербатюк Лілія Іванівна

начальник відділу з питань соціальної політики  селищної ради

 

 

 

Керуюча справами

(секретар)виконавчого комітету                                              Юлія СТАХОВА

 

 

 

                                                                                         ДОДАТОК 2

                                                                         До рішення виконавчого комітету

                                                                         Ярмолинецької селищної ради

                                                                         від  05.03.2021№   24          

 

 

 ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань захисту прав дитини                                виконавчого комітету Ярмолинецької селищної  ради

1. Комісія з питань захисту прав дитини (далі - комісія) є органом, що утворюється виконавчим комітетом Ярмолинецької селищної ради.

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.

3. Основним завданням комісії є сприяння забезпеченню реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток.

4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:

1) затверджує індивідуальний план соціального захисту дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах, дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, який складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики, членами міждисциплінарної команди із числа органів державної влади та органів місцевого самоврядування, зокрема служби у справах дітей, виконавчих органів селищної ради з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, уповноважених підрозділів органів Національної поліції, закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення (далі - уповноважені суб’єкти), контролює виконання уповноваженими суб’єктами заходів цього плану відповідно до їх компетенції, забезпечує його перегляд та коригування;

2) розглядає питання щодо:

подання службою у справах дітей заяви та документів для реєстрації народження дитини, батьки якої невідомі;

доцільності надання дозволу органом опіки та піклування бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з пологового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини;

доцільності підготовки та подання до суду позову чи висновку органу опіки та піклування про позбавлення, поновлення батьківських прав, відібрання дитини у батьків без позбавлення батьківських прав;

вирішення спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища та імені дитини;

вирішення спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини;

вирішення спорів щодо участі одного з батьків у вихованні дитини та визначення способів такої участі;

підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України;

доцільності побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав;

визначення форми влаштування дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

доцільності встановлення, припинення опіки, піклування;

стану утримання і виховання дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу та виконання покладених на них обов’язків;

стану збереження майна, право власності на яке або право користування яким мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

розгляду звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, опікунами, піклувальниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;

доцільності продовження строку перебування дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі охорони здоров’я, освіти, іншому закладі або установі, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток;

3) розглядає підготовлені уповноваженими суб’єктами матеріали про стан сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах, у тому числі сім’ї, в якій батьки не виконують батьківських обов’язків (існує ризик відібрання дитини чи дитину вже відібрано у батьків без позбавлення їх батьківських прав), сім’ї, дитина з якої влаштовується до закладу інституційного догляду та виховання дітей на цілодобове перебування за заявою батьків, сім’ї, в якій вчинено домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, і за результатами розгляду цих матеріалів подає уповноваженим суб’єктам рекомендації щодо доцільності:

обов’язкового надання соціальних послуг особам, які не виконують батьківських обов’язків, вчинили домашнє насильство чи жорстоке поводження з дитиною;

направлення (в разі потреби) батьків, які неналежно виконують батьківські обов’язки, для проходження індивідуальних корекційних програм до уповноважених суб’єктів, які відповідно до компетенції розробляють і виконують такі програми;

4) розглядає питання щодо обґрунтованості обставин, за яких відсутні можливості для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за місцем проживання (перебування), та приймає рішення про доцільність влаштування дитини до закладу охорони здоров’я, загальної середньої освіти (у тому числі спеціальної та спеціалізованої), іншого закладу або установи (незалежно від форми власності та підпорядкування), в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, за заявою батьків із визначенням строку її перебування в закладі;

5) розглядає питання щодо обґрунтованості наявності поважних причин, у зв’язку з якими опікун чи піклувальник несвоєчасно подали заяву для продовження виплати допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (поважними причинами є перебування на лікуванні, причини, через які фізично неможливо своєчасно подати заяву, або наявність об’єктивних обставин, коли опікун чи піклувальник не могли звернутися із заявою, та інші причини, визначені комісією), а також приймає рішення про доцільність виплати допомоги за минулий період.

Під час ухвалення рішення про доцільність влаштування дитини до закладу охорони здоров’я, загальної середньої освіти (у тому числі спеціальної та спеціалізованої), іншого закладу або установи (незалежно від форми власності та підпорядкування), в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, враховується думка дитини у разі, коли вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може її висловити;

5. Комісія має право:

одержувати в установленому законодавством порядку необхідну для її діяльності інформацію від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;

подавати пропозиції щодо вжиття заходів до посадових осіб у разі недотримання ними вимог законодавства про захист прав дітей, у тому числі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

утворювати робочі групи, залучати до їх роботи уповноважених суб’єктів, громадські об’єднання (за згодою) для підготовки пропозицій з питань, які розглядає комісія;

залучати до розв’язання актуальних проблем дітей благодійні організації, громадські об’єднання, суб’єктів підприємницької діяльності (за згодою).

6. Комісію очолює  Ярмолинецький селищний голова.

Організація діяльності комісії забезпечується службою у справах дітей, працівник служби виконує обов’язки секретаря комісії.

Заступник голови селищної ради може виконувати повноваження заступника голови комісії.

7. До складу комісії на громадських засадах входять керівники виконавчих органів селищної ради з питань освіти, соціальної політики, служби у справах дітей, центру надання соціальних послуг, заступники керівників органів Національної поліції (органів ювенальної превенції) та Мін’юсту, закладів освіти, охорони здоров’я.

8. Основною організаційною формою діяльності комісії є засідання, які проводяться в разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.

Засідання комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини загальної кількості її членів.

До участі в засіданнях комісії обов’язково запрошуються повнолітні особи, стосовно яких приймається рішення або складається висновок органу опіки та піклування. Ці особи повинні бути належним чином повідомлені про час та місце проведення засідання.

У разі неявки таких осіб на засідання та неповідомлення про поважні причини відсутності рішення або висновок можуть бути прийняті без їх участі на наступному засіданні комісії, про час та місце проведення якого такі особи повинні бути попередженні письмово.

На засідання можуть запрошуватися представники підприємств, установ, організацій, а також громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах, що беруть безпосередню участь у розв’язанні проблем конкретної дитини, з правом дорадчого голосу, дитина, якщо вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може висловити свою думку.

Особи, залучені до участі в засіданні комісії, зобов’язані дотримуватись принципів діяльності комісії, зокрема не розголошувати стороннім особам відомості, що стали їм відомі у зв’язку з участю у роботі комісії, і не використовувати їх у своїх інтересах або інтересах третіх осіб.

9. Комісія відповідно до компетенції приймає рішення, організовує їх виконання, подає рекомендації органу опіки та піклування для прийняття відповідного рішення або підготовки висновку для подання його до суду.

10. Рішення або рекомендації комісії приймаються шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

11. Окрема думка члена комісії, який голосував проти прийняття рішення або рекомендацій, викладається у письмовій формі та додається до нього (них).

12. Голова, його заступник, члени комісії і секретар комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.

 

Керуюча справами

виконавчого комітету                                                              Юлія СТАХОВА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень