Ярмолинецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Навчання – шанс зробити громаду конкурентоспроможною

Дата: 20.04.2021 14:13
Кількість переглядів: 839

     У 2021 році за результатами відбору до віртуальної Школи місцевого самоврядування DESPRO Швейцарсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» відібрані дві команди з Хмельницької області: у 1 хвилю пройшла Маківська громада, у 2 хвилю – Ярмолинецька громада.

 

Фото без опису

 

     Школа місцевого самоврядування DESPRO – комплексний навчальний інструмент практичного спрямування для лідерів місцевого самоврядування усіх рівнів. Її метою є формування необхідних управлінських і проєктних спроможностей у громадах .

     Школа місцевого самоврядування DESPRO у 2021 році відбувається у віртуальному світі на гейміфікованій платформі ZMeet. Команди підготували презентації, які були показані на відкритті Школи. Після відкриття та перегляду презентацій, команди взяли участь у дуже насичених як емоційно, так і інформативно навчальних тренінгах «Фінансові можливості місцевого самоврядування» та «Можливості соціальних мереж для Вашої громади».

     Тренінг «Маркетинг територій і громад для створення інвестиційної привабливості громади» показав роль маркетингу в створенні іміджу, який дає території максимальну вигоду. Команда Ярмолинеччини отримала приз – книгу гуру маркетингу Філіпа Котлера «Маркетинг» за відмінне виконання завдань щодо визначення напрямів маркетингу території.

     Навчальний модуль «Організаційна структура ОМС: теоретичні та практичні аспекти» підвищив фаховий рівень у питаннях формування організаційної структури та ролі у виконанні завдань, які поставлені перед громадою.

     Цікавими та емоційно насиченими виявились тренінги із брендування території та створення власного бренду, на яких команди отримали практичні рекомендації з побудови бренду громади.

     Команди громад вчились будувати свій бренд на основі впізнаваності території та створювати слоган. Команда Ярмолинеччини при створенні бренду громади визначила слоган: «Ярмолинеччина – територія можливостей!»

     При роботі над особистим брендом необхідно було представити коротку історію про свою громаду, яку презентував учасникам тренінгу лідер команди Ярмолинецької громади – заступник селищного голови Денис Головко.

     Під час навчального модулю «Ефективне управління ресурсами громади задля сталого економічного зростання» команди вивчали актуальні питання інвентаризації ресурсів громади, ознайомились з використанням геоінформаційних систем  у розвитку території.

     Далі виконання домашніх завдань, і уже 29 квітня – третя, фінальна, сесія.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь