Ярмолинецька селищна рада
Хмельницька область Хмельницький район

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду

Дата: 20.08.2024 13:06
Кількість переглядів: 490

Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду державного реєстратора відділу надання адміністративних послуг  Ярмолинецької селищної  ради

Фото без опису

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Ярмолинецька селищна рада оголошує про наявність вакантної посади державного реєстратора у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділу надання адміністративних послуг Ярмолинецької селищної ради  – 1 (одна) штатна одиниця.

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю правознавство;

- вільне володіння державною мовою;

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора (далі - посада державного реєстратора), не менше одного року;

- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для державних реєстраторів, щодо яких відповідно до законодавства проводилася відповідна спеціальна перевірка).

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (для осіб, які підлягають отриманню такого сертифікату);

- впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office;

Документи приймаються протягом 15 днів з дня опублікування оголошення:

- заява;

- особовий листок з обліку кадрів форма № П-2ДС;

- копія паспорта;

- копія документа про освіту;

- копія документу, що підтверджує вільне володіння українською мовою;

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (Тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації: https://minjust.gov.ua/m/pro-viznachennya-profesiynoi-kompetentnosti-osib-yaki-mayut-namir-vikonuvati-funktsii-derjavnogo-reestratora);

- ксерокопія трудової книжки;

- фото;

- копію ідентифікаційного номера;

- копія військового документу;

- наявність у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

За детальною інформацією звертайтесь за адресою: селище Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець,1 каб. 208 або  за тел. 0975124637.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь