Бренд громади як інструмент підвищення її конкурентоспроможності та довіри
Уже сьогодні громади конкурують за інвестиції, фахівців, туристів, економічні та культурні потоки. Збільшити свої шанси на успіх можна шляхом формування чіткого і позитивного бренду, а отже і образу своєї території.
Розпорядженням Ярмолинецького селищного голови Андрія ШУТЯКА від 28 жовтня 2024 року №135-о утворено робочу групу з питань розробки логотипу та бренду Ярмолинецької селищної територіальної громади. Перше засідання Робочої групи відбулося 30 жовтня 2024 року в приміщенні читальної зали Ярмолинецької центральної бібліотеки.
Відкриваючи засідання, Денис ГОЛОВКО, заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова Робочої групи зазначив, що метою діяльності Робочої групи є створення унікального логотипу, дизайну бренду та системи візуальної ідентифікації (брендбуку) Ярмолинецької селищної територіальної громади, що сприятиме підвищенню привабливості бізнес середовища, реалізації міжнародних проєктів, залученню інвестицій, встановленню партнерських відносин з українськими та європейськими містами-побратимами, збільшенню кількості відвідувачів громади та посилення самоідентифікації мешканців.
Методологічні засади розробки логотипу та бренду громади, особливості Ярмолинецької громади як бази розробки її брендбуку, участь стейкхолтерів висвітлила Ірина ДРАГОМЕРЕЦЬКА, начальниця відділу економічного розвитку та інвестицій апарату селищної ради.
Членами Робочої групи визначено подальші кроки з підготовки опитування мешканців громади, проведення дитячих мистецьких конкурсів «Майбутнє громади: яким я хочу його бачити».
Запрошуємо усіх небайдужих до активної участі у розробленні логотипу та бренду нашої громади, що сприятиме підвищенню зацікавленості потенційних партнерів у її подальшому розвитку.